2011. október 18., kedd

Gerillatulipán, gerillacsicsóka

Múlt héten sikeresen lezajlott a nemzetközi tulipán gerillakertész nap, amikor is lelkes gerillakertészek szerte a Földön tulipánokat ültettek, hogy tavasszal gyönyörködhessenek benne. Nem tudom, rajtam kívül hányan képviselték még Magyarországot, de legalább én ott voltam ... tettem egy párat Miskolcon a ház elé, meg szerte Fehérváron több helyre is.

 Itt jövőre gerillatulipán fog nyílni ... ha minden jól megy.

Tegnap pedig Vince óvodás csoprtja volt nálunk látogatóban, kertnézőbe (a gyerekek többsége panelban lakik, így jött az ötlet, hogy - bár kicsi a kertünk, azért megtekinthetik). Volt nyers sóskaevés, lestyánszagolás, kakukkfű tépkedés (és letaposás :o) és felszedtem 3 tő csicsókát - egyrészt magunknak, másrést a gyerekeknek, megkóstolni, nyersen.

A maradék nagyobbacska gumókból pogácsa lesz, négy kis gubicsot pedig elültettem ma reggel gerillába - hadd nőjön idegenben is :o) Ezt a helyet már régóta kinéztem amúgy "kertnek", sose vágják le a gazt és déli fekvésű - igaz csak szárazságtűrő növényeknek jó.


Jövőre ide fogok tököt ültetni amúgy (ami egyáltalán nem szárazságtűrő ugye) - olyan sok helyet foglalna a kertben, itt meg elfér, nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése