2011. március 31., csütörtök

Egy kis "ülti" és néhány szó az orchideáról

Locsoltam ma megint (immár másodszor) hogy a magok hadd csírázzanak, elvégre már három hete ültettem és még csak néhány retek és zeller dugta ki a fejét (nyakát) ...

Tettem még egy adag retket (úgy a jó, ha több hullámban van vetve), új zélandi spenótot meg sáfrányt a virágoskertbe, hat padlizsánmagot a mini üvegházba (még nem is írtam róla ide), szórtunk egy kis büdöskét mindenfele, hadd csírázzon, holnap reggel oviból hazafele meg majd húzok egy csíkot a Sörház térre is gerillakertészként ...

Az orchideának már 10 virága kinyílt, épp nyílik a 11-dik, sose volt még ilyen szép - megérte a szenvedés télen, úgy tűnik helyrejött - igaz a kisebbik megficcent és egyszer egyik napról a másikra elkocsonyásodott - úgy látszik a bogarak megtámadták még mielőtt végeztem velük ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése