2011. május 2., hétfő

Nemzetközi napraforgó gerillakertész nap 2011

Május elseje hagyományosan a gerillakertészek napraforgóültető napja. Idén először én is csatlakoztam, igaz nem elsején, mert tegnap a családdal voltam majálisozni, hanem csak na reggel, munkába jövet.

Jó előre bespájzoltam magokból, és nagyot kellett csalódnom a teszkós 33 forintos dísznapraforgóban - kb 6-8 darab mag volt egy-egy csomagolásban. El is határoztam, hogy jövőre csak saját termesztésű magot fogok szétszórni, úgyis lesz, mert még volt Zalacsányból egy pár nagytányérú mag, és ezekből otthon is ültettem - tegnap.

Szóval magok és egy csavarhúzó a zsebbe, a csavarhúzóval csináltam a lyukakat, és egyesével szórtam a magokat 4-5 centi mélyre.

- az óvóda melletti korhadt lyukas fatörzsbe
- a Sörház térre néhány pillangóvirág maggal együtt
- a főutcára a kiszáradt fatörzses lyukakba (és ha már ott voltam, szórtam egy kis nyári azáleát az emlékműhöz is)
- a királysírok előtt a padok mögé
- az Árpád fürdő építési-terület-kerítése mellé

Kimaradt a Távirda utcai tűzfal és a Müllernél a szalagkorlát, mindkét helyen óriási már a gyom, úgyhogy jövőre március elején kell ott akciózni, amikor még odafér a gerillakertész ...

Képek később, először csupaszon, aztán nyáron remélhetőleg virágokkal díszítve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése