2010. augusztus 5., csütörtök

Retek, spenót őszre, télre és egyéb nyári munkák

Augusztusi ültetésre csak a téli retket ajánlom magamnak, lesz is bőven, ha ilyen esős marad az idő, mint eddig volt.

Vetettem fehér és fekete retket, meg (minden fogadkozásom ellenére) spenótot is az új (leendő) eperágyás köré - még egyszer sem kelt ki itt egy spenót sem!

Raktam továbbá cikóriát, és elhatároztam, hogy holnap ki is próbáljuk ami már megnőtt nagyra ... még sose ettem.

Az új eperágyás majd ha hazajöttem Skóciából - az augusztus vége, de nem lesz még túl késő, a palánták már a joghurtosdobozokban gyökereznek, de még az indákon lógnak.

Tegnap lekapartam a rozsdát a Jóskától kapott fűnyíró ollóról, és ki is próbáltam - jó szarul nyír :o) de azért a vastag gyomokat levágta - a füvet nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése