2010. augusztus 3., kedd

Varjúháj update és portulácska

... valamint egyéb ötletek ...

Voltunk tegnap fagyizni és megnéztük az első gerillakertész akcióm helyszínét - hát a látvány hogy is mondjam, annyira magyar ...

A fehér és hegyi varjúhájak kiszedve (gondolom egy lelkes home-kertész hazavitte őket), újra tiszta szemét az emlékmű környéke - de nem baj, nem adom fel. Holnap reggel kap egy kis földet meg kövirózsákat :o)

Elültettem a portulácskát is amit Zalacsányból hoztam, első két nap kicsit megficcent, de hát mit is vártam 30 fokban, betettem szépen árnyékba, most jobban néz ki.

Hoztam továbbá Szentendréről egy azaz egy mályva termést, rózsaszín virágú növényről, jövő tavasszal elültetem, a mályva kétnyári növény, de hasonló a terv, mint a nyírfával, egy termésről hány virág lesz vajon?

Még egy ötlet egy gerillakertész helyszínre: A székesfehérvári Müller-Aldi komplexum előtti 7-8-as főút szélén fogok napraforgót és mályvát ültetni. Még persze csekkolni kell, hogy nem vágják-e a dudvát (de sajnos azt hiszem nem kell majd csalódnom a közterületfenntartókban ...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése