2010. szeptember 4., szombat

Heti gerillakertészek best of és kaktusz tervek

A héten két izgalmas gerillakertész akcióról is hallottam/olvastam. Az egyik Charles Darwin nevéhez fűződik, aki 1850-es években egy lakatlan és élettelen szigetre telepített mindenféle növényeket angol botanikus spanjaival - az eredmény - mára teljes ökoszisztéma és őserdő.

A másik a kátyúkba facsemetéket ültető szentesi (?) gerillakertészek - na ez az ötlet rulEz a javából!

Részemről a hét kimerült homokozókészítésben és két cserép aloe-vera elajándékozásában (Ercsónak és Áginak, előbbi azért vicces, mert eredetileg az anyukájától kaptam ezeknek a növényeknek az ősanyját ...)

Holnap vagy hétfőn (mivel szabin leszek, jeee) kiásom a leendő kaktuszágyást, keverek bele kaicsot és elültetem a fagyálló fügekaktuszokat, a többit meg hőmérséklet szerint sorokba rendezem - ezt már régóta szerettem volna, hogy ne kelljen külön odafigyelni, hogy mikor 8 fok lesz, kiválogatni, hogy akkor most mi is megy be a lakásba (előreláthatólag 2-3 hét múlva legkésőbb).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése