2010. szeptember 13., hétfő

Medvetalp kaktuszok a munkaügyi központ elé

Már régen kinéztem a munkaügyi központ előtt a beton virágtartókat - nincsenek rossz állapotban, csupa sedum (varjúháj) és egyéb szárazságtűrő növény figyel benne - bár mostanában kicsit elhanyagoltak voltak, vagy csak a sok eső miatt, nem tudom, mindenesetre tele voltak gyommal és fűvel is. Egyik reggel viszont vadi új föld, zsálya, muskátli, kigyomlálva minden, csak néztem. Hiába, na, Székesfehérvár virágváros :o))



De azért alkalmasnak ítéltem a terepet egy elsőzésre - már ami a télálló kaktusz ültetést illeti. A múlt héten előkészített medvetalp sarjakat szépen eldugtam a virágládák egy-egy rekeszébe, összesen nyolcat. Másnap csak hatot találtam meg, de kb. erre számítottam - mindegy, ha már egy virgágzását látom jövőre, megérte. A többi meg remélem szintén jó kezekbe kerül. Nem mindegy, hol nő? A lényeg, hogy oxigént termeljen, nem?




Közben persze pörög az agy tovább, a következő helyszín is megvan már, a fősuli előtt egy rozzant old-school virágtartó, tele fűvel (még) - megy majd bele körömirág mag meg ibolyagyökér - ha végre ráveszem magam a kerítés kigazolására. Annyi ibolya van ott, hogy elnyom minden mást - most jól szétterítem majd. Egyik a Sörház térre megy, a másik a Kodó elé, a harmadik meg a saját házunk elé - a jó gerillakertész a saját házára is gondol ám :o))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése