2010. szeptember 13., hétfő

Kert státusz - szeptember közepe

A héten (talán kedden) megszereztem a rózsaágakat, másnap el is ültettem mindet, jó lesz most nekik, mert a rengeteg esőtők át van ázva a talaj rendesen.

Rendet raktam az ágyásokban, kiszedtem a paradicsomokat, mert csak dőltek jobbra-balra, a termések meg szét voltak csattamva vagy zölden-barnán ficcentek, nem néztek már ki jól. A zöld paradicsomokat betettem a garázsba, mint tavaly, de kettő kivételével mint babarnult, valami nem stimmelt ezekkel a növényekkel. Vagy az időjárással.

Áthelyeztem a sóskát - eddig a fűszeres ágyás közepén foglalt el egy kb 80*80-as részt, most lett belőle egy másfél méteres sor az egyik ágyás szélén - így legalább nincs az az érzésem, hogy külön helyet foglal.



Kikapáltam a napraforgókat és a tányérokat kitettem a kerítésre, hadd jöjjenek a madarak (a szomszéd csinált egy galambdúcot és négy fehér postagalambot láttam a múltkor a háztetőn ülni). Hogy miért jó, ha jönnek a madarak a kertbe (eltekintve a cseresznye- és meggyfa tulajdonosoktól persze) - hát a bogarak miatt. Meg a hernyók miatt. Meg a csigák miatt.

Vágtam három madárbirs hajtást a szomszédból átlótó madárbirsről - szúr, mint állat, de nagyon szép ilyenkor ősszel a bogyója.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése